לקוחות יקרים, לאור המצב אנו נאלצים להאריך את ימים האספקה למשלוח לעד 14 ימי עסקים.

 

 מעוניינים לשמור על המשקל גם בשהייה בבית? לחם פשתן היחיד כמעט ללא פחמימות ועשיר ביתרונות בריאותיים שיותיר אתכם שבעים ומרוצים מן המשקל

אם לא תפסתם טיסה לחו”ל וביליתם את החגים והסגר בבית, יתכן ואתם מרגישים צורך לחזור לגזרה. במקום לאמץ תפריטי דיאטה מרעיבים או להמתין לפתיחת חדרי הכושר פשוט מאד החליפו את פרוסת הלחם! 
צאו מן התפיסה שהלחם הוא משמין ועתיר בפחמימות. והצטיידו בלחם מזרעי פשתן כמעט ללא פחמימות.  הוא יוסיף לארוחה את כל היתרונות של הלחם ויהווה את הפתרון המושלם למי שמחפש לאכול, לשבוע וכמובן לא להשמין. 
באופן טבעי, ישיבה בבית במשך כל היום מביאה אותנו לאכול יותר. אם זה לשם מציאת תעסוקה, או  בשל צורך רגשי,  “להתנחם” מעט במצב אליו נקלענו. כך אנו מוצאים את עצמנו ניגשים למטבח ותרים אחר עוד כמה קוביות שוקולד, קרקרים או גביע גלידה שממתין לנו במקפיא. 
כל הנשנושים הללו שרובם עתירי פחמימות וסוכרים אמנם נותנים לנו את האנרגיה לעבור עוד רגע בשהייה בבית אבל לרוב, אינם מספקים אלא רק מעודדים אותנו לחפש אותם שוב ושוב. כשנגלה שהקלוריות דבקו לבשרנו יהיה כבר מאוחר מידיי… 
אז מי אמר ששהייה בבית היא משוואה של עלייה במשקל? 
בכדי לצמצם את האכילה המיותרת בשהייה בבית ללא קילוגרמים מיותרים אין צורך לעשות דיאטת רעב ולנעול את המטבח. הכירו את לחם הפשתן הייחודי של ביכורים העשיר בסיבים תזונתיים ובעל כמעט אפס פחמימות.  אמנם הפשתן  מוכר מתחום הטקסטיל והבד, אבל  זרעיו משמשים גם למאכל ולמרפא. 
אנחנו חזרנו למקורות והבאנו את זרעי הפשתן אל מטחנת הקמח. לשנו את הטעם והארומה שיש רק לפשתן להציע יחד עם עוד כמה סודות אפייה ייחודיים של מאפיית הבוטיק שלנו ויצרנו את המוצר המוגמר. 
מה מיוחד בלחם הפשתן ? 
הלחם בלי פחמימות, את הפחמימות של לחם הפשתן הותרנו כמעט מחוץ לצלחת. כל פרוסה מכילה פחות מפחמימה אחת. בנוסף, הוא דל בסוכר. זהו הלחם המומלץ ביותר עבור חולי סוכרת הנהנים מלחם שאינו מעלה להם את רמת הסוכר כלל.  זרעי הפשתן מעניקים ללחם מגוון רחב של יתרונות בריאותיים: אומגה 3 המסייעת בהורדת כולסטרול ומייצב את רמת הסוכר בדם וסיבים תזונתיים המעניקים תחושת שובע.
אם פצחתם בדיאטה קטוגנית ללא פחמימות אז הלחם בדיוק עבורכם. תוכלו  לאכול, לרזות ולא להישאר רעבים. 
אז בזמן שאתם סגורים בבית, תדאגו שיהיו לכם כמה כיכרות לחם פשתן במזווה, ופשוט כשבא לכם לאכול קחו לכם פרוסה. היא משתלבת מצוין בכל ארוחה כתחליף ללחם הרגיל וגם לא תאמינו, כנשנוש על הספה. 
ולסיום, לא משנה אם תרצו לאכול אותו כארוחת ביניים או כארוחה עיקרית קחו ממנו טיפ טעים: חממו פרוסה במצנם או בתנור אפיה עד שהיא נעשית קרנצ’ית וריחנית מרחו עליה כל ממרח שאתם אוהבים ותתחילו ליהנות מתזונה טעימה ובריאה בלי נקיפות מצפון מיותרות. אל תשכחו לתת לכולם לטעום…
דילוג לתוכן