לקוחות יקרים, לאור המצב אנו נאלצים להאריך את ימים האספקה למשלוח לעד 14 ימי עסקים.

כל אחד שעשה אי פעם דיאטה והשיל ממשקלו את הקילוגרמים העודפים ודאי נתקל בקושי לשמר את ההצלחה גם לאחר מכן.

סיימתם דיאטה? האם אפשר להתחיל לאכול כמקודם? אין ספק שכולם מעוניינים לשמור על המשקל לאורך זמן, מסיבת סיום רשמית של הדיאטה עלולה להביא אתכם לאכול מנות יתר וכמובן לעלות במשקל.  הדרך הנכונה לשמור על המשקל הרצוי היא פשוט להפסיק את ה’דיאטה’ ולאמץ באורח קבע תזונה בריאה וגם ערבה לחיך, אחרת, אנו עלולים להפסיד בקרב על הקלוריות.

 אז איך עושים זאת? הנה לכם הדרך שסוף סוף תשמור עליכם בגזרה הנכונה. 

 

מחקרים מראים כי רוב האנשים שעושים דיאטות ויורדים במשקל חוזרים למשקל הקודם ובמקרים מסוימים אפילו עם עודף… זה לא סוד שקשה להתמיד בדיאטה, במיוחד כאשר הכללים נוקשים והתפריט דל. בתחילה אנו חדורי מוטיבציה ורצון להוכיח את עצמנו יתכן וגם מצליחים להשיג הישגים ולרדת במשקל. 

ומה אז?

 במוקדם או במאוחר התשוקה למאכלים האהובים והמוכרים לנו גדלה והמוטיבציה  לדיאטה -קטנה. ואז מתחילות “נפילות” פה ושם.  מתחילים לאכול גם מאכלים שאינם בתפריט, ההגדרה “אנחנו בדיאטה” כבר לא מתאימה וכשאנו לא בדיאטה אז המדרון חלקלק והכל משתחרר בבולמוס. ומיותר לציין גם את האכזבה לאחר מכן כשאנו ניצבים מול הכישלון הצורב.

אז מה הפתרון? פשוט לא “להיות בדיאטה”.

כל ילד יודע שירידה במשקל, תחילתה בתכנית דיאטה אבל הדרך המובילה את המטרה לקויה בחסר. המצב הדיאטתי הוא זמני, גורם ללחץ ולאובססיה סביב המעקב על המשקל. אנו בודקים האם המטרה הושגה או שמא המאמץ שלנו כשל? יתכן מאד כי בסבב הבא של הדיאטה אנו עלולים למצוא את עצמנו עם משקל עודף מן המשקל הקודם ועם שחיקה משמעותית בכוח הרצון. 

הדרך הטובה ביותר לרדת במשקל היא לאמץ הרגלי תזונה ואורח חיים בריא שנוכל לעמוד בהם לאורך זמן ולאו דווקא בתקופת דיאטה מסוימת שהיא זמנית בלבד. 

אז אחרי שעשיתם את הסוויצ’ בראש. חשוב שתהיו פנויים לשינויים בהדרגה ולא בבת אחת כדי להיות עקביים. בכל פעם החליטו על שינוי אחד במסגרת התזונה שלכם ואל תנקטו בשינויים קיצוניים מידי זה לא יצליח לטווח ארוך. למשל: 

הפחיתו בצריכת פחמימות: אמצו את לחם הפשתן שהינו דל בפחמימות כפרטנר קבוע בתפריט החדש. כמות החלבון הגבוהה שמכיל לחם הפשתן מביאה לתחושת שובע מלאה ומסייעת לשריפת הקלוריות כך תשפרו את מדדי המשקל ותוכלו לשמור עליהם לאורך זמן וכל זאת מבלי “להיות בדיאטה”.

הכינו מאכלים עשירים בירקות כמו מרקי ירקות או פשטידות.  גוונו עם ירקות נוספים כמו ירקות שורש המוסיפים טעם נהדר ועשירים ביתרונות תזונתיים וכמובן חתכו ירקות טריים שיהיו זמינים לנשנוש מיידי,  העשירו את המזווה בקטניות מכל הסוגים ובשלו לעצמכם קדרות משביעות ומלאות סיבים תזונתיים, העדיפו מוצרי מזון דלים בשומנים קחו מן המקרר את היוגורט עם אחוזי השומן הפחותים צמצמו בטיגון ותנו קדימה למאכלים האפויים. 

לפני כל שלב מלאו בארונות ומקרר את המזון המתאים כשתהיו מוכנים השינוי יהיה קל יותר לביצוע. 

זכרו. לכל הרגל חדש קשה להתרגל אבל אם מכינים אותו מראש ומתאימים לעצמנו תפריט שנוכל לעמוד בו לאורך זמן יחד עם תמיכה של בני משפחה או איש מקצוע. בניית הרגלי חיים של זמני ארוחות קבועים ותפריט אהוב ומגוון יכולה להוביל אותנו אל דרך המלך ולצאת ממעגל הדיאטות המסחרר. 

אנו מאחלים לכם הרגלי תזונה מועילים ומהנים !

דילוג לתוכן