לקוחות יקרים, לאור המצב אנו נאלצים להאריך את ימים האספקה למשלוח לעד 14 ימי עסקים.

למה צריכת סוכר תורמת לעליה במשקל? על פי נתוני ממשלת ארה”ב, האמריקאי הממוצע צורך 20 כפיות סוכר בכל יום. זה הרבה מעל ההמלצה של איגוד הלב האמריקאי של 6 כפיות ליום לנשים ו -9 ליום לגברים. כדי לחזק את הדברים, חברת מחקר שוק בשם יורומוניטור דיווחה כי האדם הממוצע בארצות הברית צורך יותר מ -126 גרם סוכר ביום. בשנת 2015, ארגון הבריאות העולמי (WHO) מצביע על כך שאנשים צריכים לאכול לא יותר מ -5% מהקלוריות היומיות שלהם בתוספת סוכר. לתזונה של 2,000 קלוריות ליום, זה יסתכם ב -100 קלוריות או 6 כפיות או בערך 25 גרם (גרם) של תוספת סוכר.

כמו שאתם רואים, מחקרים רבים מצאו קשר בין צריכת סוכר למשקל עודף של הגוף. יהיה קשה לומר שיש לנו מספיק הוכחות להצביע על כך שסוכר הוא הסיבה למגיפת ההשמנה”, אבל יש מספיק ראיות שמצביעות על כך שצריכה מוגברת של סוכר תורמת באופן משמעותי לעליה במשקל.

במחקר שפורסם ב- JAMA: Internal Medicine בשנת 2014, החוקרים השוו בין אנשים שצרכו סוכר מעל הנורמה (מהווים 17 עד 21 אחוזים מכלל הקלוריות היומיות שלהם) לאנשים שאכלו פחות סוכר (רק 8 אחוזים מכלל הקלוריות שלהם) לאלה בקבוצת הסוכר הגבוהה היה סיכון גבוה ב -38 % למות ממחלות לב.

עודף משקל מגביר את הסיכון ללחץ דם גבוה, כולסטרול גבוה וסוכרת מסוג 2. מחקרים רבים מצביעים על הקשר בין השמנת יתר למחלות לב. אך השמנה עצמה עלולה להזיק גם בהיעדר אותם תנאים אחרים. לאחר שמתייחסים לגורמים כגון לחץ דם גבוה, כולסטרול גבוה וסוכרת, השמנה כשלעצמה מגדילה את הסיכון לאי ספיקת לב.

במילים אחרות, ישנן סיבות רבות לשאוף למשקל תקין. וקיצוץ בסוכר הוא מקום טוב להתחיל בו. צריכת כמויות גבוהות של סוגי סוכר ספציפיים עשויה להכפיל את ייצור השומן בכבד. זה בתורו יכול להוביל להתפתחות מחלות כבד שומניות וסוכרת מסוג 2.

מחקר שנערך לאחרונה מצא שסוכרוז הגביר את סינתזת השומן מעט יותר מאותה כמות פרוקטוז. מחקר חדש מספק עדות נוספת לסכנות הצריכה של סוכר, ומציע כי צריכת כמויות מתונות של סוכר עלולה לגרום לשינוי בחילוף החומרים של האדם.

חוקרים מהאוניברסיטה הרפואית בגראץ, אוסטריה, ואוניברסיטת ציריך ובית החולים האוניברסיטאי ציריך, שוויץ, דיווחו לאחרונה על ממצאיהם בכתב העת Journal of Hepatology. חלק מהסוכרים הם מרכיבים טבעיים של פירות וירקות. עם זאת, רבים מהמזונות המעובדים שאנו אוכלים מכילים סוכרים מוספים – סוכר שהיצרנים מוסיפים למזונות ומשקאות כדי לשפר את טעמם או לשפר את המראה והמרקם של המזון. לדוגמא, אם תחליטו להפחית את שתיית המשקאות הממותקים ותעברו לשתיית מים תשפרו את תיפקודי הכבד שלכם.

לדוגמא בלחם הרגיל שאנחנו אוכלים תמצאו כמות מוגברת של סוכר המסייעת להתפחת הלחם ולהגברת הטעם המתוק. זה בהחלט מפתה לנגוס בפרוסת חלה או לחם לבן תפוחים ועתירי סוכר, אבל המחיר לטווח ארוך יהיה גבוה. לכבד אין יכולת לפרק כמויות סוכר גדולות ולכן היתרות הופכות לשומן.

לחמי הבריאות מבית ביכורים הם לחמים עשירים בחלבון, פחות מפחמימה לפרוסה, עשירים במינרלים וללא סוכר. היתרונות הבריאותיים של הלחמים מסייעים לאנשים רבים להתמודד עם בעיות משקל, סוכרת מסוג 2 וכולסטרול. אבל יותר חשוב מזה. שילוב של לחם פשתן או לחם טחינה תורם להפחתה בצריכת הסוכר ומטבע הדברים לתזונה בריאה יותר.

לחנות המפעל

דילוג לתוכן