לקוחות יקרים, לאור המצב אנו נאלצים להאריך את ימים האספקה למשלוח לעד 14 ימי עסקים.

איך יורדים במשקל? 12 דרכים יעילות לירידה במשקל. קודם כל חשוב להדגיש, אין לנו נוסחת קסם לירידה במשקל. בלי רצון אין ולא תהיה לכם יכולת לרדת במשקל. ככל שתדעו יותר, תגלו שיותר קל לכם לרדת במשקל. מערכת היחסים שלכם עם הגוף שלכם תלויה ביכולת להבין את העקרונות של חילוף החומרים. אם תכירו אותם תגלו מה גורם לכם לעלות במשקל? ומה מסייע לכם לשמור עליו? פחמימות וסוכר הם בהחלט גורמי ההשמנה העיקריים. אם תצליחו לרסן את התשוקה שלכם לפחמימות ולסוכר, תצליחו להתמיד בתכנית ההרזיה שלכם. זה בהחלט לא קל, אבל אפשרי.

1.

אל תדלגו על ארוחת בוקר. דילוג על ארוחת הבוקר לא יעזור לכם לרדת במשקל. אתם עלולים לפספס הזדמנות לאכול רכיבים תזונתיים חיוניים שיסייעו לכם להגיע לתחושת שובע. יכול להיות שבסופו של דבר תנשנשו יותר במהלך היום כי אתם תרגישו רעבים.

2.

השתדלו לאכול ארוחות קבועות. אכילה בשעות קבועות במהלך היום עוזרת לשרוף קלוריות בקצב מהיר יותר. זה גם מפחית את הפיתוי לחטוף בין הארוחות אוכל עתיר שומן רווי וסוכר.

3.

איכלו הרבה פירות וירקות. פירות וירקות דלים בקלוריות ושומן, ועתירים בסיבים – 3 מרכיבים חיוניים לירידה מוצלחת במשקל. הם מכילים גם הרבה ויטמינים ומינרלים.

4.

תהיו פעילים יותר. להיות פעיל הוא המפתח לירידה במשקל ולשמירה עליו. בנוסף זה יכול לספק לכם יתרונות בריאותיים רבים. פעילות גופנית יכולה לעזור לשרוף את הקלוריות העודפות שאתם לא מצליחים לאבד באמצעות דיאטה בלבד.

5.

שתו הרבה מים. אנשים לפעמים מבלבלים בין צמא לרעב. אתה יכול בסופו של דבר לצרוך קלוריות נוספות כאשר כוס מים היא באמת מה שאתה צריך.

6.

הקפידו על אכילת מזונות עתירי סיבים תזונתיים. מזונות המכילים כמות מוגברת של סיבים יכולים לעזור לכם לשמור על תחושת שובע, וזה מושלם לירידה במשקל. סיבים מצויים רק במזון מצמחים, כמו פירות וירקות, שיבולת שועל, לחם דגנים מלאים, אורז חום ופסטה, ושעועית, אפונה ועדשים.

7.

התחילו לקרוא את תוויות המזון. לדעת איך לקרוא תוויות מזון יכול לעזור לכם לבחור אפשרויות בריאות יותר. השתמשו במידע הקלורי כדי להבין כיצד מזון מסוים מתאים לכמות הקלוריות היומית שלכם בתוכנית הירידה במשקל. חפשו רכיבים בעייתיים שיכולים לפגוע בתכנית ההרזיה שלכם.

8.

זה כבר טריק פשוט מאוד. השתמשו בצלחת קטנה יותר. שימוש בצלחות קטנות יותר יכול לעזור לך לאכול מנות קטנות יותר. על ידי שימוש בצלחות וקערות קטנות יותר, ייתכן שתוכלו להתרגל בהדרגה לאכול מנות קטנות יותר מבלי להיות רעבים. זה לוקח בערך 20 דקות עד שהבטן אומרת למוח שהיא מלאה, אז איכלו לאט והפסיקו לאכול לפני שתרגישו שבעים.

9.

אל תתכננו תכנית שכוללת איסור מזון מסוג מסויים. אתם בהחלט יכולים להפחית כמויות. לדוגמא, פחמימות ריקות או לחם מפחמימות ריקות. אפשר להפחית לחם פחמימות ולעבור ללחם עשיר בחלבון. איסור על סוג מזון מסויים רק יגרום לכם להשתוקק אליו יותר. אין סיבה שלא תיהנו מפינוק מדי פעם כל עוד אתם נשארים בתכנית הדיאטה שלכם.

10.

אל תחזיקו בבית ג'אנק פוד. הפיתוי במהלך הקניות בסופרמרקט הוא גדול. ג'אנק פוד נמצא תמיד במבצע ואתם רוכשים אותו ואחר כך התוצאות הן די הרסניות בכל הנוגע למשטר הדיאטה שלכם. כדי למנוע פיתוי, אל תחזיקו בבית ג'אנק פוד – כמו שוקולד, ביסקוויטים, פריכיות ומשקאות תוססים מתוקים. במקום זאת, בחרו בחטיפים בריאים, כגון פירות, עוגות אורז ללא מלח, עוגות שיבולת שועל, פופקורן לא מלוח או ממותק ומים.

11.

צמצמו את צריכת האלכוהול. כוס יין רגילה יכולה להכיל כמה קלוריות כמו חתיכת שוקולד. לאורך זמן, שתייה מרובה עלולה בקלות לתרום לעלייה במשקל. בעיקר אם מדובר בבירות עשירות בגלוטן.

12.

תכננו את הארוחות שלכם. בנו לעצמכם תכנית אישית שתסייע לכם לאכול על פי תכנית קבועה. נסו לתכנן את ארוחות הבוקר, הצהריים, הערב והחטיפים לשבוע, תוך הקפדה על כמות המזון שאתם צורכים. יכול להיות שזה יעזור לכם להכין רשימת קניות שבועית ולהצטייד במזון בריא שיסייע לכם לרדת במשקל. רוצים להכיר את לחמי הבריאות שלנו המסייעים לירידה במשקל? הקליקו על כפתור חנות המפעל. 

 

 

לחנות המפעל

 

דילוג לתוכן