לקוחות יקרים, לאור המצב אנו נאלצים להאריך את ימים האספקה למשלוח לעד 14 ימי עסקים.
מה אנחנו אומרים בחגים? אפילו הדג שמח לפגוש אותנו. אבל לא רק הדג. כל מנה שתרצו משתלבת מצויין עם לחם טחינה. זו בהחלט בשורה נפלאה לכל מי שחשוב לו לשמור על המשקל. כי גם בחגים אפשר להסתדר בלי חלה, לחם לבן או פיתה. אפשר לטבול בכיף לחם טחינה ולהתמוגג מהנאה. אתם בטח יודעים שהניגובים עם החלה או הלחם מחסלים לנו חודשי עבודה שבהם הקפדנו לשמור על המשקל. חדשות טובות, בלי פחמימות. עם לחם טחינה אפשר לשמור על המשקל.
אז איזה לחם מתאים לכם? הנה כמה עובדות על תזונה. אם אוכלים לחם פחמימות, הגוף מפרק את הלחם לסוכר והעודפים נשארים בגוף. זה בהחלט לא מסייע לשמירת משקל. לחם טחינה מבית ביכורים הוא לחם בריאות, עשיר בחלבונים, פחות מפחמימה לפרוסה, מכיל סידן, מינרלים ואומגה 3, ללא סוכר.
המשמעות בחיי היום יום, שמירה על מדד גליקמי נמוך. איזון ברמות הסוכר ויכולת ליהנות מתחושת שובע לאורך זמן. מכירים את ההרגשה שבחגים אתם פותחים את דלתות המקרר בלי הפסקה. אנשים עולים במשקל משעמום. לחם טחינה מסייע לכם ליהנות מטעם נפלא ומתחושת שובע לאורך שעות רבות.
עוד יתרון גדול. הרבה יותר קל לגוון בארוחות. בכל זמן. בבוקר, בצהריים וגם בערב. מה בא לכם? חביתות, סלטים, גבינות, חזה עוף, דגים או ממרחים. לחם פשתן משלים בהצלחה כל ארוחה. כבר לא תרגישו את הבטן מקרקרת, לא תסבלו מעייפות ותיהנו מתחושת שובע לאורך זמן. איך אנחנו יודעים? הלקוחות מספרים לנו על תחושת השובע שהם חשים בעקבות אכילת לחם פשתן. השותף החדש שלכם בשמירה על המשקל.
הערכים התזונתיים של לחם טחינה מקבלים אצל כל שוחרי הבריאות ציון גבוה ביותר. לחם טחינה הוא דל פחמימות-פחות מפחמימה לפרוסה, ומכיל 27 גר’ חלבונים ל-100 גר’, 15.7 גר’ סיבים תזונתיים ל-100 גר’, 0.9 מ”ג אומגה 3, ללא כולסטרול וללא תוספת סוכר.
להשיג בכל רשת ניצת הדובדבן, גרין של שופרסל, רשת שופרסל, רשת AM PM עדן טבע מרקט, אניס ועוד בתי טבע נבחרים.
דילוג לתוכן