לקוחות יקרים, לאור המצב אנו נאלצים להאריך את ימים האספקה למשלוח לעד 14 ימי עסקים.

רופאים ותזונאים ממליצים

שילוב הלחם "פלאי הפשתן" מהווה פתרון מצוין למטופליי הסוכרתיים המוגבלים בצריכת פחמימה, אך אינו מוכנה לוותר על לחם. גם למטופלים המקפידים על תפריט דל פחמימה עשירה בחלבון אני ממליץ לצרוך את הלחם. כמו כן, לחם" פלאות פשתן "מהווה פתרון מצוין למקור אומגה 3 לטבעוניים.
נעמה פ. תזונאית קלינית, חיפה

אני ממליצה לצרוך את לחם "פלאי פשתן" כי הוא מכיל הרבה אומגה 3. אין בו כלל חיטה שהיא מהונדסת גנטית וכלל לא בריאה. לחם" פלאות פשתן "מעולה לחולי סוכרת ולדיאטה דלי פחמימות, כיון שרמת פחמימות בו הוא אפסי. לחם מזין מאוד ומשביע בגלל תכולת סיבים הרבה שבלחם. מומלץ לשתות מים בעת אכילת לחם. זה עוזר לעיכול טוב.
סמדר גינצבורג, תזונאית קלינית ומדריכת כושר, ירושלים

לחם "פלאי הפשתן" מתאים לדיאטות דלות פחמימות. מתאים ומשתלב היטב בשלב של שמירה בכל סוגי דיאטות . לא מתאים לאנשים עם רגישות לגלוטן, כי מכיל גלוטן.
ד"ר תל עמנואל MD, PH.D

סוכרתיים

רציתי להודות לכם על לחם נפלא שייצר, בזכותו הפסיק את השימוש מתמשך בתרופות, וסוכר התחיל לרדת לי. אין תרופות לסוכרות יותר!
א. מ. מרכז

כבר שנתיים עברו מאז שגילו אצלי את הסוכרת. בהמלצת תזונאית התחלתי לצרוך את לחם" פלאי הפשתן ". הלחם מעולה והוא ממש בריא. לא מעלה לי את רמת הסוכר בדם. קל לעיכול ולא מכביד. כמו"כ נותן תחושת שובע ומרגיע במהלך היום.
שני ס. אשדוד

קניתי את הלחם אך עדיין הייתי סקפטית .. לאחר האכילה עשיתי בדיקה והסוכר לא עליתי !! הייתי בהלם, מאז אני לא מפסיק לקנות את הלחם ופשוט להנות ממנו …
ע. ב. ביתר

מה שאני אוהבת בלחם" פלאי הפשתן "זה שהסוכרת לא עולה, ועקב כך, ניתן לצרוך הרבה מהלחם. בשבילי זה מוצר צריכה בסיסי.
י.ל. בית שמש

… תמיד הייתי אוכלת רק סלט … מאז שנחשפתי ללחם פשתן אני מרשה לעצמי לאכול כמות גדולה של לחם מבלי לאגור פחמימות אסורות .. מה גם שטעמו של הלחם נהדר
שרה ק. דרום

זהו לחם שחיפשתי הרבה זמן. כתתי רגליים זמן רב ובסוף מצאתי. זהו לחם מצוין, משביע ובריא. מומלץ מאד לסוכרתיים, בגלל שמכיל את זרעי הפשתן המאזנים את הסוכרת. הלחם מאזן לי מאד את הסוכרת. מומלץ !!! מומלץ !!! מומלץ בחום!
דפנה כהן, תל אביב

ספורטאים

אפשר איזה שורה או שתיים על למה זה טוב לספורטאים

כספורטאי, אחרי ימים רבים של התנהלות עם תחליפי חלבון מלאכותיים אשר טעמם אינו מלבב (שלא לציין כמה הם לא בריאים) גיליתי את לחם הפשתן העשיר בחלבון של פלאי הפשתן, שינוי חיובי בהרגלי הצריכה. מומלץ בחום. לחם מעולה לספורטאים.
אסף בן יעקב, תל אביב

שמי שגיא, אני חייל קרבי ורכשתי את הלחם של פלאי הפשתן בשביל להשלים את מנת החלבון היומית שלי ובתור תחליף ללחם הלבן שמספקים בצבא. ההצלחה הייתה כל כך גדולה שהכיכר נאכלה תוך כמה דקות על ידי כל החברים למחלקה! ממליץ מאוד על המוצר, אני נהנתי ואמשיך להנות ממנו
שגיא, מודיעין

קניתי את הלחם, מצרך מצוין, לא יודע איך הסתדרתי בלעדיו עד היום. טעם טוב, עשיר בחלבון, בסיבים ובאומגה 3. לא להאמין ששתי פרוסות עם כף חמאת בוטנים מכילה שומנים בריאים, כמות חלבון של 35 גרם, סיבים ואומגה 3. סוג של פלא. אני מאוד מקווה שהיצרן לא יפסיק לייצר את הלחם הזה, זה כמו סם עבורי! תמשיכו את העבודה הנפלאה! שלכם, הלקוח הנאמן והמרוצה, סהר.
סהר, אזור המרכז

היום קניתי את הלחם בחנות טבע ורק רציתי לשתף בחוויה. בתור מישהי שלא אכלה לחם במשך כמה חודשים, הסנדביץ' שהכנתי היה נהדר! אחלה פתרון למי שעובד על חיטוב או למי שמחפש לחם דל פחמימה עשיר בחלבון ושומן בריא.
מיכל א. צפון

בתור אדם שעוסק המון בספורט, נושא התזונה כמעט קודש אצלי. מבחינת בריאותית, ויזואלית והעדפה אישית אני נמנע מפחמימות באופן כללי, כמובן גם מלחמים למיניהם. עד שחבר סיפר לי על הלחם של "פלאי הפשתן". מלבד האתגר הטכנולוגי המרשים שהם יצרו (לחם עשיר בחלבון ודל בפחמימה) גם המוצר הסופי מהמעלה הראשונה בעיני. בתור לקוח שרוכש בין 2-3 ככרות לחם פשתן בשבוע אני רק מחכה למוצר הבא שהם יוציאו על בסיס זרעי הפשתן (לחמניות, בסיס לפיצה… ) אוכל רק לסכם בקצרה ולומר- כל הכבוד! המון זמן לא נתקלתי במוצר שאני כל כך מרוצה ממנו וממליץ עליו לכל מכריי. המשיכו כך"
עילאי בהט, אזור השרון

המצאה גדולה שמפנקת לי את הבוקר. בתור ספורטאי, עד היום הייתי מתלבט מה לאכול בבקרים. הייתי שובר את הראש ולא נהנה כל כך מארוחות הבוקר. היום בכל בוקר כמה פרוסות "לחם פשתן" עם קצת חמאת בוטנים, אחלה ארוחת בוקר של חלבונים שמחזיקה אותי טוב עד הצהריים.
אסף נאורי, רעננה

מורידים במשקל

אני צורך דיאטת דלת פחמימות. מאז שהכרתי וניסיתי את לחם "פלאי הפשתן" אני לא מסוגל לאכול לחם אחר. הלחם טעים ומרגיש לי נעים. מאוד נהנה ממנו.
שמעון ג. הרצליה

מאז שגיליתי וטעמתי את לחם "פלאי הפשתן", אני לא נוגע בשום לחם אחר, בשל התכונות והעובדה שהוא הלחם הכי דיאטטי שאני מכיר. וכן בכך שהוא דל פחמימות ברמה של פחות מפחמימה לפרוסה. אני רוכש מידי כשבועיים ארגז של 12 ככרות. הלחם מגיע כשהוא טרי בד"כ תוך 24 שעות. שרות מעולה.
חיים א. ירושלים

הלחם נתן לי מענה מצוין בתקופת הדיאטה. קודם כל, הוא מאוד משביע ואפשר לצרוך בכמות רבה. בגלל חילוף החומרים הגבוה, לחם הפשתן עזר לי מאד לרדת במשקל.
א.ג. בני ברק

אני אוכלת את הלחם בגלל דיאטת דלת פחמימות. הלחם מאד מתאים לתזונה עשירה בחלבונים. מאד נהנית ממנו וכבר לא יכולה לאכול לחם אחר. הלחם נותן אנרגיה ומחליף את הפחמימות. זה הלחם העיקרי שלנו. הוא טרי וטעים ומאוד משביע.
סימה אדיר, פתח תקוה

לפני כשנה התחלתי בתהליך של דיאטה. שמעתי על לחם "פלאי הפשתן", אכלתי וירדתי יפה. לאחר תקופה הפסקתי לאכול את הלחם. עקב כך, המשקל שלי עלה. לפני כשלושה חודשים החלטתי שאני ממשיך שוב עם לחם פשתן, וראו זה פלא, ירדתי 8.5 ק"ג במשך חודשיים וחצי. לחם זה הוא דבר נפלא שעוזר לי מאד בחיים.
רון נחושתן, ירושלים

כבר שנה אני לא אוכל פחמימות, בגלל דיאטה דלת פחמימות שהתחלתי בה. למרות שהייתי מכור ללחם הפסקתי לגמרי לאכול. לפני כשבועיים מצאתי במקרה את לחם "פלאי הפשתן", ומאז שוב פעם התמכרתי ללחם
משה י. מרכז

אוכלים בריא

אני קונה את הלחם לביתי שחולה במחלה נדירה. למי שזקוק לתחליף של לחם, לחם פשתן מהווה פתרון נהדר. אפשר סוף סוף למרוח דברים על הלחם, במיוחד לילדים שמסיבות בריאותיות נאלצים להמנע מכל סוג של לחם. לחם פשתן מהווה תחליף מצוין גם במראה, גם במרקם וגם בטעם. הוא מקל על החיים. בשבילה הוא לחם נהדר. אין תחליף יותר מוצלח מזה.
ויקטור ס. תל אביב

קרוב משפחתי המליץ לי על לחם "פלאי הפשתן", כיון שידע שאני צורכת תזונה בריאה ללא פחמימות. ניסיתי ונדהמתי. הלחם טעים מאד ושווה את המחיר. הוא מספק את כל הערכים התזונתיים לאנשים שמעונינים לשפר את איכות החיים שלהם, וצורכים תזונה דלת פחמימות.
הילה נאקסון, אריאל

בשבילי זו היתה בשורה משמחת שסוף סוף מצאתי לחם דל פחמימות, ועוד יותר מזה, גם עשיר בחלבונים. אני חייבת לציין שהלחם טעים מאוד! יום למחרת הכנתי טוסט ואפילו היה טעים עוד יותר.
טלי ג. חולון

דילוג לתוכן