לקוחות יקרים, לאור המצב אנו נאלצים להאריך את ימים האספקה למשלוח לעד 14 ימי עסקים.

ירקות קלויים וקלופים

מפעל ייחודי לקליית ירקות, קילוף ירקות וכן כל סוגי האנטיפסטי.
הירקות הקלויים והקלופים משמשים כחומר גלם להכנת אוכל מורכב יותר ובכך חוסכים זמן יקר ולכלוך.
הטעם הסופי איכותי ומוקפד ביותר, לכן החברות והשפים הגדולים בוחרים להשתמש דווקא בירקות שלנו כחומרי גלם.

מסעדות, בתי מלון ומפעלי סלטים

מכניסים את הירקות שלנו לתפריט עם טעם איכותי ומוקפד ביותר.
אתם מוזמנים להכיר את היתרונות הבריאותיים של חומרים הגלם המשובחים שלנו למנה טעימה ומוצלחת

פלפלים בכל הצבעים עשויים בקפידה ובמסירות, קלופים אחד אחד וקלויים ללא טיגון, חומרים משמרים או תוספות.

בלי טיגון, בלי תוספות ובלי חומרים משמרים, הירקות שלנו שומרים על ערך תזונתי מקסימלי ונגישים בקלות לכל אחד

חצילים שנבחרו בקפידה ממיטב תוצרת הארץ קולפו ונקלו עבורך בטיפול מסור תחת מבערי ענק, והעיקר- ללא חומרים משמרים ובאיכות הגבוהה ביותר

נשנושים כפי שרצה הטבע

כמה פשוט ככה מסובך: כמה שלא ננסה להכניס יותר ירקות לתזונה היומית שלנו נדמה שכל דבר אחר הוא פשוט נגיש יותר, מהיר יותר וקל יותר. בגלל זה אנחנו ב”ביכורים” כל כך מאמינים במוצרים שלנו – כי חשוב לנו שיהיה לכם קל להיות טובים לעצמכם. חומרי הגלם נבחרים בקפידה ומגיעים ממיטב המגדלים בארץ לקבל אצלנו טיפול מסור וקפדני. אנחנו קולפים אותם, חותכים אותם, קולים אותם ואורזים אותם למגוון של מוצרים שתמיד יהיו המגע הדואג בכל ארוחה, גם בימים של קוצר זמן או הכנה ספונטניות.

צריכת ירקות בין השנים 2005 ל – 2012 בישראל נמצאה בירידה של יותר מ20% והמספרים גבוהים יותר ככל שמסתכלים על גילאים צעירים יותר. זאת על אף שידוע מכבר שירקות הם אחד המקורות הבסיסיים ביותר לסיבים, מינרלים וויטמינים ומקור חשוב של מים בייחוד בשנים בהם הגוף עוד בשלבי גדילה והתפתחות. הסיבים התזונתיים עוזרים בתהליך העיכול ומקלים על המערכת. לויטמינים תפקידים אינסופיים: בקרישת דם; שמירה על התאים; ובתפקידם כנוגדי חמצון ששומרים לנו בין היתר על עור פנים מתוח ושיער בריא וחזק. אלו רק כמה מההסברים למנטרה החוזרת ונשנית לטובת צריכת ירקות מוגברת.

במקביל, בין אותן שנים של 2005 – 2012, נרשמה בישראל עלייה של יותר מ – 100% בצריכת הסוכר.

המדינה שלנו נמצאת בעלייה מתמדת של סובלים ממחלת הסוכרת ובמספר הסובלים מעודף משקל. משוער שמספר החולים בסוכרת הכפיל עצמו בעשרים השנים האחרונות ונוסיף לזה את העובדה הפשוטה שהיום כשליש מהילדים בישראל מוגדרים שמנים. תמונת המצב הזו, שמשתקפת מעוד מדינות רבות ברחבי העולם, הביאה לכך שהמחלה היום מוגדרת על ידי ארגון הבריאות העולמית כלא פחות ממגפה וצפויה לעלות בחייהם של מיליונים בשנים הקרובות ולהביא את מערכות הבריאות של לא מעט מדינות לסף קריסה: זה לא רק עניין של הזרקות אינסולין וטיפול יומיומי, אלא גם כריתות איברים ועקירות שיניים נהיו לעניין שבשגרה בקרב ילדים במדינות כמו אנגליה, מקסיקו, הודו ואחרות. סוכר מתחבא בהרבה מהנשנושים המלוחים המקובלים בשוק ובמאכלים מעובדים אחרים שלא היינו מצפים למצוא בהם שום דבר מתיקה. לכן, ככלל, היה לנו חשוב להעמיד את האפשרות עבור אנשים להחליף נשנושים אלו במוצרי ירקות שיהיו נגישים גם הם.

זו הסיבה שאנחנו רואים את העבודה שלנו לא רק כמכירה של מוצר אלא כשירות לציבור שממשיך לעבוד יותר שעות ביום, לאכול בבית פחות, ולצרוך יותר ויותר אוכל מתועש. בלי טיגון, בלי תוספות ובלי חומרים משמרים, הירקות שלנו שומרים על ערך תזונתי מקסימלי ונגישים בקלות בחנויות נבחרות ברחבי הארץ, ככה שתמיד אפשר להפשיר, לתבל ולשים כמה בקופסה בתיק לפני כל יציאה מהבית או להוסיף צבע לצלחת בכל ארוחה. שפים ומוסדות רבים בארץ כבר בחרו להגיש את הירקות שלנו ללקוחות שלהם, כי כמונו הם יודעים שכשהחומר גלם טוב, האוכל טעים והגוף נשאר בתחושה טובה ומסופקת לאורך כל היום.

דילוג לתוכן