לקוחות יקרים, לאור המצב אנו נאלצים להאריך את ימים האספקה למשלוח לעד 14 ימי עסקים.

הצלחתם בתכנית  הדיאטה? הגזרה החדשה כבר קוצרת מחמאות מהקולגות וגם מן המראה? אל תשמינו מנחת… 

אחרי שכבר צלחתם את כל הדרך הארוכה לירידה במשקל אל תסירו את הרסן ותחזרו למשקל הקודם חזרה. זכרו שהדיאטה אינה מסתיימת כשהמספרים הרצויים מופיעים על מד המשקל היא אמורה ללוות אתכם בכדי לשמור על ההישגים! 

ליקטנו עבורכם את שמונת הטיפים המועילים ביותר בכדי שתשמרו על המשקל לאורך זמן גם אחרי הדיאטה.

  1. פתחו את הארוחה עם ירקות-  הכינו סלט או חתכו ירקות בכל הצבעים למראה מגרה ומרענן וכך תיהנו ממזון דל קלוריות, בריא ומזין שירסן מעט את תחושת הרעב הראשונית.
  2. אכלו מזון עתיר בחלבון- תוכלו לשלב לחם פשתן עתיר בחלבון (29 גרם חלבון ל-100 גרם) החלבון יסייע להשראת תחושת שובע לאורך זמן ויגרום לגוף לשרוף יותר קלוריות במהלך העיכול. ניתן לשלב עם הלחם מאכל חלבוני נוסף כמו ביצה, בשר או דגים וכן יוגורט או גבינה.
  3. שתו הרבה- שתיית מים מרובה מסייעת לחילוף החומרים ולהגברת תחושת השובע וכשבא לכם לגוון פנקו את עצמכם בתה ירוק או בכוס קפה. לרוויה.
  4. ‬הקפידו על ארוחות מסודרות- אכילה בזמנים קבועים תפחית את הצורך בנשנושים ותעניק לכם אנרגיה מצוינת להמשיך בפעילות היומית. כדאי להפנות זמן לארוחה במקום שקט ועל יד השולחן כך תשימו לב  בדיוק למה שאתם מכניסים לפה. 

5 . שמרו על רוגע וסביבה תומכת- לחץ מגביר את רמת הקורטיזול בגוף וגורם לדחף לאכול . אכילה רגשית עלולה לגרום בהחלט לעלייה מיותרת במשקל. אמצו לעצמכם תחביבים המרגיעים אתכם וקחו פרטנר שיתן לכם עידוד להמשיך הלאה! 

  1. הכינו תפריט שבועי- הכנת תפריט מראש תסייע “לסדר לכם בראש” מה תאכלו בכל ארוחה וכך תוכלו להכין מראש את המצרכים במזווה ולא להישאר רעבים או למצוא את הפתרון המהיר והפחות בריא בחנות המכולת.
  2. הקפידו על פעילות גופנית- חצי שעה ביום של הליכה, ריצה, חדר כושר או פילאטיס או כל ספורט האהוב עליכם ישמרו גם עליכם וגם על המשקל. 
  3. פנקו את עצמכם- אחרי שכבר השגתם את המשקל הרצוי מגיע לכם פינוק פעם בשבוע של ארוחת גורמה, גלידה אהובה או כל פינוק אחר שיתן לכם הרגשה טובה.

בהצלחה

דילוג לתוכן