לקוחות יקרים, לאור המצב אנו נאלצים להאריך את ימים האספקה למשלוח לעד 14 ימי עסקים.
הסודות של האנשים הבריאים נחשפים – איך משפרים את מדדי הבריאות?

התקופה הנוכחית מכריחה אותנו לעסוק בבריאות. אנחנו מחפשים דרכים יצירתיות לשמור על הבריאות. אבל מסתבר שכדי לשמור על הבריאות לא צריך לעבוד כל כך קשה. זו בהחלט משימה שרוב האנשים יכולים לעמוד בה. יש אנשים שסודות הבריאות שלהם מתמקדים באורח חיים שמסייע להם לשמור על הגוף. אנחנו קיבצנו מספר סודות כאלה.

בואו נתחיל עם השינה. כמה אנשים מתעוררים בלילות ממתח ודאגות? תקופה מורכבת. אבל חשוב לזכור, שינה היא אבן יסוד לרווחה נפשית ופיזית. זמן השינה הוא לא מושג טכני, הוא הכרחי לנו. במהלך מנוחת לילה טובה, הגוף יכול להפנות את האנרגיה שלו לריפוי ולתיקון המערכת. הוא משחרר הורמוני גדילה כדי לסייע בתיקון פצעים וליצור תאים חדשים, ויש אפילו עדויות לכך ששינה רגועה יכולה לעזור לשמור על המשקל שלך בשל הורמונים המסדירים רעב. בנוסף, המוח מנצל את הזמן הזה להתאושש ולאחסן מידע חשוב.

קיבעו זמן להירגע לפחות שעה לפני השינה. הימנעו מאורות בהירים ובעיקר ממסכי מחשב או מנורות ממכשירים אלקטרוניים אחרים. אנשים רבים מוצאים שמדיטציה או שיטות יוגה מועילות להרגעת הגוף ולהרגעת הנפש לפני השינה. אז מה הטיפ שלנו? בלי מסכי מחשב לסמרטפונים, הם מעוררים אותנו ועושים פעולה הפוכה.

איזה מזון אתם צורכים? למזון שאנחנו אוכלים יש קשר ישיר לבריאות שלנו. ישנן דעות רבות ושונות לגבי מה שנחשב לתזונה הבריאה ביותר, אך אנשים בריאים מתמקדים כמעט תמיד באכילת הרבה ירקות, הימנעות מחומרים משמרים מלאכותיים והגבלת מזון מעובד וסוכר. אכילה נקייה עוזרת לגוף לקבל את החומרים המזינים שהוא צריך ללא התוספים שעלולים להיות רעילים.

התירוץ שיש לאנשים רבים לאכילת ג’אנק פוד הוא שלאוכל בריא לוקח יותר מדי זמן להכנה. זה כמובן תירוץ קלוש ביותר. דווקא היום, קל מאוד לאכול בריא עם חומרי גלם טריים וזמינים. אל תתנו לרעב לשלוט בכם. בחלק מהמקרים מדובר באכילה מוגברת של פחמימות שמוציאות את הגוף מאיזון גליקמי וגורמות לתחושת רעב תמידית.

אנחנו אחראים לוויסות המתחים בחיים שלנו. לחץ בלתי פוסק גובה מחיר מיידי וניתן למדוד אותו. קורטיזול, אדרנלין והורמוני לחץ אחרים מועילים בעת חירום מכיוון שהם עוזרים לאדם להילחם או להימלט מסכנה. עם זאת, הורמונים אלה הורסים את הגוף לאורך זמן, כגון בתקופות של לחץ כרוני. נשימות נשימות נשימות. זוכרים את אבא של ג’ורג’ מסייינפלד, גם הוא רצה רגיעה מוחלטת. אתם צריכים למצוא את הנקודה שאתם שולטים במצב.

אנשים בריאים לומדים טכניקות לנהל את הלחץ שלהם. תרגילי הרפיה, טכניקות נשימה, יומן ושיחות עם יקיריהם הן כמה טכניקות שניתן להשתמש בהן.נקודת מבט שלילית על העולם מכניסה אתכם לעולם קודר ועויין. אתם צודקים זו בהחלט תקופה מורכבת. אבל השליטה היא בידיים שלכם. אנשים בריאים מתמקדים בדברים חיוביים. תמיד תוכלו למצוא נקודה חיובית. זה מתחיל בהערכה כלפי החיים. כלפי מה שיש לנו ברגע נתון. כאן ועכשיו. בדרך הזו אתם יכולים לשמור על איזון נפשי בריא ולהימנע ממצבים של יאוש ותיסכול תמידי.

זה הזמן להשקיע במערכות יחסים. חברות עם הקרובים לכם והיכולת לחלוק מחשבות ותחושות היא אבן יסוד ביכולת שלכם ליהנות מחיים בריאים. זה בסדר להיות לבד, וחשוב לקחת פסק זמן כשצריך. עם זאת, אנשים בריאים גם מטפחים מערכות יחסים עם אחרים. אינטראקציה חברתית בריאה משפרת את מצב הרוח ואת איכות החיים.

התנתקו מפייסבוק, צאו להליכה עם חבר או חברה, ארגנו זמן איכות עם בני משפחה וקרובים. מהר מאוד תגלו שאתם יוצאים בהרגשה מאוד טובה ממפגש כזה. קחו הפסקה. קחו פסק זמן. כולם צריכים זמן להטעין את המצברים. אדם בריא לוקח את הזמן הזה מתוך הבנה שזהו צורך ולא מותרות. על ידי השקעה בטיפוח עצמי, אנחנו מגייסים את האנרגיה והרצון להראות לעולם את האני הטוב ביותר שלנו.

עבור האדם הבריא, פעילות גופנית אינה בהכרח מהנה יותר בהשוואה לאחרים. עם זאת, אנשים בריאים מכירים את היתרונות בהקפדה על שגרת פעילות גופנית. זה עדיף באופן גורף על אורח חיים סטטי. הגוף מיועד לתנועה, וללא תרגול כלשהו, ההידרדרות היא בלתי נמנעת. צאו להליכה במסגרת תכנית אימון שבועית. הכניסו את חייכם לקצב פעילות בריא. אין צורך להעמיס על הגוף. פעילות ספורטיבית צריכה להיות מותאמת ליכולות שלכם.

אם החלטתם להתחיל פעילות גופנית עשו זאת בהדרגה. ההתמדה תאפשר לכם ליהנות מחיים בריאים יותר. היא תכניס לחייכם הנאה ושפור משמעותי באיכות החיים.

הנה הטיפ שלנו לחיים בריאים. אתם לא צריכים להתנזר מלחם. אתם צריכים להפחית את צריכת הפחמימות. ולכן לחם פשתן מבית ביכורים מתאים לכם בשלמות. לחם פשתן הוא לחם חלבון, פחות מפחמימה לפרוסה, ללא סוכר.

לחמי הבריאות שלנו, לחם פשתן ולחם טחינה מהווים אלטרנטיבה יעילה שמשלבת סיבים תזונתיים, סידן, אומגה 3, עשירים בחלבון ופחות מפחמימה לפרוסה, מרכיבים המסייעים לתיפקוד התקין של הגוף.

 

לחנות המפעל

דילוג לתוכן