לקוחות יקרים, לאור המצב אנו נאלצים להאריך את ימים האספקה למשלוח לעד 14 ימי עסקים.

חדש. לחם טחינה – כשהטעם והבריאות נפגשים

חדש מבית ביכורים. לחם טחינה – כשהטעם והבריאות נפגשים. אנחנו כאן כדי לספר לכם על עוד יצירה שלנו. לחם טחינה. עד היום הליך הפיתוח של הלחם חייב אותנו להמשיך לשפר את הטעם, האיכות והמרקם. ואנחנו שמחים לבשר לכם שעמדנו ביעדים. רצינו לחם בריאות שמשתלב עם טעם שכל ישראלי אוהב. בסופו של ההליך הצלחנו לאפות לחם טחינה עתיר בריאות בטעם מרגש. וזו בהחלט בשורה לכל מי שרוצה לאכול לחם בריא ומזין, בלי להתפשר על הטעם.

אנחנו אוהבים אתגרים. פיתחנו לחם שיש בו את כל המרכיבים שמעניקים לגוף תזונה בריאה ומאוזנת. בסיומו של התהליך התחלנו לחלק דוגמאות ולשמוע מה הלקוחות אומרים לנו. התגובות היו מצויינות. כל מי ששמע או קיבל דוגמאות טעימה מלחם הטחינה החדש שלנו הבין שיש כאן בשורה. הוצפנו בשאלות, מתי נתחיל לשווק לחם טחינה באופן סדיר? איפה קונים? ולמי הלחם מתאים? אחרי הכל מדובר בלחם מיוחד. לחם שמשתלב עם אורח חיים בריא. לחם שמתאים לכל אחד. גברים, נשים, צעירים, ילדים, אימהות, נשים בהריון, חובבי דיאטות, שומרי משקל, ספורטאים וסוכרתיים.  כל אחד יכול ליהנות מפרוסה בריאה וטעימה של לחם טחינה. כל אחד יכול לשלב אותו בכל ארוחה. בכל זמן. בבוקר עם חביתות וסלטים, בצהריים עם מנה עיקרית בשר, עוף או דגים ובערב עם ממרחים וגבינות.

אתם בטח שואלים את עצמכם, למה דווקא בחרנו בטחינה? לפני שאתם פותחים את האריזה ונהנים מהטעם והמיוחד, רצינו לספר לכם על החזון שלנו. לאפות לחם שמכיל מרכיבים שמשפרים את איכות התזונה, בריאים לגוף ובנוסף מתחברים לטעם שאנחנו מכירים. טעם אהוב ומוכר. אם תרצו אתם יכולים לקרוא לזה, לחם טחינה, לחם הבית.

טחינה  מהווה מרכיב במאכלים מסורתיים רבים במזרח התיכון, בצפון אפריקה ובמזרחה ובאגן הים התיכון. הטחינה עתירה בשומן בלתי , בחלבון, בסידן ובמינרלים נוספים ודלה בפחמימות ולכן נחשבת מזון בריא. טחינה היא מרכיב איכותי  ומזין במתכונים  של שפים בכל העולם.  לחם טחינה הוא בהחלט מהפך בדרך שאנחנו צורכים לחם. הוא מתאים לסוגי  דיאטות רבות ובמיוחד לאלה שנמנעים מפחמימות. הוא עתיר בחלבון, פחות מפחמימה לפרוסה, עשיר באומגה 3, ללא סוכר.

למה אנשים מתרגשים מלחם טחינה? משום שמדובר במהפך תזונתי שמאפשר ליהנות מלחם בריאות בטעם מדהים. כבר לא צריך להתפשר על הלחם. למעשה, כל אדם יכול ליהנות מלחם טחינה בהתאם לתזונה המיוחדת שמתאימה לו. אנחנו מדברים על יתרונות רבים שהופכים אותו ללחם בריאות אולטימטיבי. לחם שמציע לנו אורח חיים בריא, בלי פשרות בכל הנוגע לטעם.

בשורה חשובה לשומרי משקל. אם התפריט שלנו יהיה מופחת פחמימות, נוכל להוריד במשקל בצורה מהירה ויעילה הרבה יותר. לחם טחינה, עתיר חלבונים, פחות מפחמימה לפרוסה, הוא תוספת מצוינת לתזונה של אנשים המעוניינים לרזות וליהנות מתחושת שובע לאורך זמן.

חולי סוכרת מתקשים לאכול מזונות עתירי פחמימות, בגלל העובדה שהן הופכות בגוף לסוכרים ומעמיסות על המערכת אשר מתקשה להתמודד עם סוכרים שונים. לחם טחינה מאפשר לחולי סוכרת לשוב וליהנות מלחמים טעימים ומזינים מבלי לסבול מתופעות לוואי קשות לאחר האוכל. הטעמים העשירים שמוסיפים גרעיני השומשום מעניקים לכל נגיסה טעם של חוויה קולינרית מענגת.

לחם טחינה מקל על העיכול. רבים מאיתנו כבר חוו את תופעת הלוואי המרגיזה של אכילת יותר מידי לחם. הכבדות שבבטן אמנם גרמה לנו לחשוב על וויתור על אכילת הלחם, אך בלא אפשרויות אלטרנטיביות המשכנו לאכול ולסבול. לחם טחינה מציע שיפור משמעותי בהליך העיכול. שילוב מנצח של סיבים תזונתיים, אומגה 3, תפריט עשיר בחלבונים ופחות מפחמימה לפרוסה יסייעו לתיפקוד התקין של מערכת העיכול.

אימהות זה בשבילכן. ילדים יוכלו ליהנות מלחם טחינה ויוכלו לשלב אותו ככריך בארוחות בית ספר. בגלל העובדה שמדובר בלחם עתיר חלבונים המכיל פחות מפחמימה לפרוסה, ללא סוכר, תקבלו שילוב מנצח. גם ארוחת בריאות טעימה וגם תחושת שובע לאורך זמן.

אנחנו חיים בתקופה שבה אנחנו נדרשים להקפיד על התזונה שלנו. לחזק את המערכת החיסונית ולשפר את היכולת הגופנית שלנו בכל היבט. הן ברמת העיכול והן ברמת חילוף החומרים. לחם טחינה הוא בחלט בשורה. הוא מאפשר לכם ליהנות מלחם עתיר מרכיבי בריאות שמצטיין בטעם עשיר. לחם טחינה, כשהבריאות והטעם נפגשים.

להשיג בכל רשת ניצת הדובדבן, גרין של שופרסל, רשת שופרסל, אניס ובתי טבע נבחרים.

או בחנות המפעל שלנו:

לחנות המפעל

דילוג לתוכן