לקוחות יקרים, לאור המצב אנו נאלצים להאריך את ימים האספקה למשלוח לעד 14 ימי עסקים.

למה הלחם שלנו פחות משמין? רוב הלחמים משמינים. וכך אנשים מתמכרים לפחמימה הריקה ועתירת הסוכר ומתקשים לשמור על משקל. לחם פשתן הוא לחם בריאות שמסייע לכם לשמור על משקל גוף ומסייע בכל דיאטה שתבחרו. למה? הנה התשובה.

 

כשחשבנו על לחם פשתן רצינו לפתח לחם בריאות עם נוסחת תזונה שמכילה חלבון ולא פחמימה ריקה. גילינו שזרעי פשתן משפרים את תחושת השובע, מה שעשוי לסייע בשליטה במשקל ובשיפור התחושה בכל דיאטה שתבחרו.

 

זרעי פשתן שומרים על תחושת שובע לאורך זמן ועשויים לעזור לכם לנהל את המשקל שלכם על ידי שליטה בתיאבון. אם יש לכם נטייה לנשנש בין הארוחות, לחם פשתן יכול להיות פתרון מצויין. הוא עשיר בחלבון, אומגה 3, מינרלים וויטמינים, פחות מפחמימה לפרוסה, ללא סוכר. נתונים שתורמים לתחושת השובע.

 

השילוב של סיבים תזונתיים, אומגה 3, ופחמימה מועטה הוא שילוב שמייצר תפקוד מקסימאלי של מערכת חילוף החומרים והסדרת פעולת המעיים. חשוב לזכור שהפחמימה היא הבעיה העיקרית שמייצרת סוכרים בגוף, וכשיש סוכרים יש דבק שמדביק את כל השומנים המיותרים.

 

בלחם פשתן יש את כל התכונות שעוזרות לפעולת מעיים תקינה ומאידך אין סוכרים. שילוב מנצח. יש לציין שכדי ליהנות מפעולה מושלמת של זרעי הפשתן יש לשתות מים, מינימום 8 כוסות ביום.

 

אם אתם רוצים להיפרד ממעגל הפחמימות הריקות. זה הזמן להתקדם ללחם פשתן. למה? חלבון זרעי פשתן עשיר בחומצות האמינו ארגינין, חומצה אספרטית וחומצה גלוטמית. חלבון זרעי פשתן עוזר לשפר את התפקוד החיסוני, מוריד את הכולסטרול, מונע גידולים ובעל תכונות אנטי פטרייתיות.

 

תחושות השובע נובעת ככל הנראה מתכולת הסיבים המסיסים של זרעי פשתן אשר מאיטים את העיכול בקיבה, מה שמפעיל שורה של הורמונים השולטים בתיאבון ומונעים אכילה בלתי נשלטת.

 

כשלקוחות מספרים לנו שלחם פשתן עוזר להם לשמור על המשקל. אנחנו יודעים את התשובה. לחם פשתן הוא לא לחם מפחמימה ריקה. מדובר בלחם חלבון, פחות מפחמימה לפרוסה, ללא סוכר.

רוצים לשמור על המשקל בכל יום? לחם פשתן עשיר בחלבון- (29 גרם חלבון ל-100 גרם).

 

החלבון מסייע לתחושת שובע לאורך זמן וגורם לגוף לשרוף יותר קלוריות במהלך העיכול. ניתן לשלב עם הלחם עם מאכל חלבוני נוסף כמו ביצה, בשר או דגים וכן יוגורט או גבינה.

למעלה מ-3000 נקודות מכירה. להשיג בכל רשת ניצת הדובדבן, גרין של שופרסל, רשת שופרסל, רשת AM PM, אניס ובתי טבע נבחרים.

 

לרכישת לחם פשתן בקניה ישירה אצלנו באתר הקליקו על חנות המפעל

 

 

לחנות המפעל

 

דילוג לתוכן